Stagedagboek Costa Brava – Verhuisd naar Blanes

Buenas dias!

Zaterdag ben ik verhuist naar Blanes. Dit omdat ik de route in Blanes het snelst leer kennen als ik er zelf woon, en omdat Gaby (mede-stagiaire) zaterdag ook is aangekomen en het wel zo gezellig is als we dan samen zitten :). We verblijven nu in een appartement in appartementencomplex Europa en we hebben gratis draadloos internet en een balkon waar je een voetbalwedstrijd op kan houden 😀 (Niet dat we dat doen maar het gaat om het idee dat het kan ;)).

Zaterdagochtend (vrijdagnacht) nog naar het vliegveld in Barcelona geweest om mensen daar weer naar toe te brengen en de nieuwe gasten weer op te halen, hoefde uiteindelijk toch nog niet alles zelf te doen 🙂 want mijn collega was nog mee.
Zaterdagavond zijn Gaby en ik uit eten geweest; helaas waren de hamburgers, friet en schnitzels in dat tentje echt niet te eten dus daar gaan we nooit meer terug!

Zondag waren we lekker vrij en toen zijn we naar het strand geweest, s’avonds weer uit eten geweest aan de boulevard van Blanes en hier was het eten gelukkig wel lekker.

Verder heb ik deze week weer een hoop hotelbezoeken gedaan, (nog met een collega erbij) excursies verkocht. Gisteren heeft Gaby haar scooter gekregen en hebben we even geoefend en gekeken of we de route konden vinden voor vanochtend naar de bus, uiteindelijk hebben we die gevonden;).

Vanochtend mochten we weer om 05.45 de bussen vanuit Nederland opwachten, en mocht ik voor de eerste keer mijn buspraatje houden. Buspraatje ging goed en de mensen gingen zelfs klappen :D.
Hierna weer even een uurtje wezen slapen en daarna naar een welkomstcocktail in Lloret geweest waar niemand op kwam dagen… nu ben ik lekker de rest van de dag vrij en de zon schijnt dus ga zo lekker bij het zwembad liggen.

De rest van de week ga ik nog een beetje hotels bezoeken en donderdag op kantoor zitten. Donderdag ga ik met Gaby WEER verhuizen; dit keer naar een appartement in Lloret de Mar. Hier blijf ik waarschijnlijk ongeveer 1,5 week en dan ga ik weer terug naar Pineda de Mar.

Vrijdag gaan Gaby en ik mee op de excursie naar Barcelona 😀

Alle brieven, kaartjes etc. kunnen trouwens naar het kantoor van Snoeyink: